Get Moist EP (2016)

by Filthy Twolips

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $1 USD  or more

     

  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    Limited edition CD version of "Get Moist" only 100 made.

    Includes unlimited streaming of Get Moist EP (2016) via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 2 days
    edition of 100  15 remaining

      $5 USD or more 

     

1.
2.
3.
4.
5.

about

BOOTLEG GANDHI - Guitar / Vox
WETSAW BANDIT - Bass / Vox
FIL COOLINS - Drums / Vox
HOUSTON CHICAGO ERIK FROM NORTHERN NEW YORK - All Guitar Solos
BOBBY BANTON - Lead Vox on Icy Spiders / Gang Vox All Songs

credits

released April 1, 2016

Instruments recorded December 2015 at "The Oyster Ditch: A Completely Legit Recording Studio" Long Beach, New York
(except all guitar solos, recorded somewhere in Houston, Texas)

Vocals recorded January 2016 at "Sherms Crime Lab" Seaford, NY

Additional gang vocals on Get Moist (the song) provided by Squid Lee, Pheos, and Diamond Dallas Dave Texas Ranger

Recorded and mixed by Bootleg Gandhi

Mastering by Greg Tomao @ The Tomato Farm Studio www.thetomatofarmstudio.com

Cover art by Dan White
www.instagram.com/birdsinboxes

All songs written & performed by Filthy Twolips, © MORE BEER PARTY MUSIC (ASCAP)

tags

tags: punk punk rock

license

all rights reserved

about

Filthy Twolips

Filthy Twolips (pronounced two-lips) is a punk rock band from Long Island, NY. Established 2004. Our newest EP "Get Moist" was released on April 1, 2016, get it now and Help Make America Moist Again!

contact / help

Contact Filthy Twolips

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Endless Wiper
I can't take this endless wiper
I can't take this endless wiper
Runnin' out of the toilet roll
And I really gotta go
I aint got time for this
It's a busy day
I can't take this endless wiper
I can't take this endless wiper
Prisoner of the toilet bowl
Prisoner of my hole
And there's so much mud
I can't believe my eyes
I can't take this endless wiper
I can't take this endless wiper
I gotta get outta here
I gotta get outta here
I gotta get outta here
I gotta get outta here
Track Name: Hammurabi's Chode (Featuring Houston Chicago Erik from Northern New York)
(extreme guitar solo)

You're selling lots of drugs
You're killing lots of kids
You're out back raping dogs
Cuz you're a piece of shit
You've heard about eye for an eye
But what about sack for sack
You better watch out when it's time for your payback
It's Hammurabi's Chode
It's Hammurabi's Chode
It's Hammurabi's Chode
Hammurabi's
Yes it's Hammurabi's
Chode
Track Name: Bobo in the Bathroom
Bobo in the bathroom this load's for you
When I pull my pants down what'ya gonna do
We've been at the party talking all night long
Come on to the bathroom baby slob on my knob
Hand job's a mans job
Blow job's yo job
Hand job's a mans job
Blow job's yo job
Hand job's a mans job
Blow job's yo job
Hand job's a mans job
Blow job's yo job

(repeat a few time then fade out)
Track Name: Icy Spiders (Featuring Bobby Banton)
Icy Spiders are coming for you
Icy Spiders shoot shoot shoot
Icy Spiders are gonna score
Icy Spiders want some more
Not one, not two, not three or four
Icy Spiders want some more
Icy Spiders aint 'fraid to fight
Icy Spiders pack a mean mean bight
The Icy Spiders
The Icy Spiders
Win tonight!
Track Name: Get Moist (extended version)
We're talkin'
you're horny
You're horny
we're talking'
Let's get down to fuckin' tonight
You're horny
I'm horny
Who's horny
We're horny
Let's get down to fucking all right
Get Moist